Kader_plt10 kızım 23 aylık 3 ana 1 ara öğün yediriyorum 12 13 aylıkken ayni besliyordum yediği kdr yiyordu genelde halada ayni şekildedir günde 2 kez mama icer sabh 6:30 7 de kalktığı için 7:30 8 de direk kahvlti yapar uyandığında mam içmez zaten gerk de sonra 1 saat kestirir öğlen genlde çorba icer ara öğün meyve genlde veya ew yapimi dondurma (sekersiz yogurt meyve bal oluyro icinde) akşam kendisi erken yer 6:30 gibi yemiş olur yemek 9 da akşam uykusuna gecer