Melis1706 EyleM123- kilo alimimiz iyi biz meme mama gidiyorduk ama ben esim covid olunca korktum sutten gecerse bende var mi diye lohusaydim cunku ondan birakti
iremN1 EyleM123- ben doktor önerisiyle sma kullandım kilo alımı normalden de iyiydi bebeğim sevmeyince aptamil kullandık şuan 2. Paketteyiz ama kilo alımı durdu. Bu bitince tekrar sma almayı düşünüyorum.
GSevilay65 EyleM123- 5 ay anne sütü daha sonra sma kullandım 12 aylıkti bıraktı çok şükür bizde işe yaradı
asrinhatasi EyleM123- ay yok sütüm vardı ama hep sağarak verdim bizim bebe meme tutmadı. o da bir yere kdar gitti sütüm kesildi sonra mamaya döndük
hayalperest2310 EyleM123- kilo alımı tam ideal gaz kabızlık sorunu yaşamadık seve seve içiyor o yüzden hiç değiştirmeyi düşünmedim bizde aşırı bir kilo alımı yapmadı meme+mama şeklinde veriyorum
elifbuyuk 3 aylığız bizde 20 gün önce sütüm azaldı hafiflemeye başladı kilo kaybettiğini anlayınca sma aldık hemen dün sağlık ocağında aşısı vardı kilosu geçen aya göre 1300 artmış sma çok iyi kilo aldırıyor bence
Zeynep1993 @EyleM123- aynen emiyor ve mama ikisi bi arada bizim ek gidayla aramız hiç yok şu an 1 yaşında
Zlm EyleM123- benimki emerkende sadece mama alırken de aynı miktarda kilo aldı hep özel olarak bı fark yaratmadı