sedaatlas şükrü bey 12 yaşındaki kızımında doktoruydu şimdi oğlumda 4 aydır ondaydı takipte
ama o kadar yoğun ki :( maalesef üzülerek başka bir doktor arayışına girdim
randevu almak mesele
randevuyu alıncada randevulu olunca bile 1 saat bekliyoruz. Ekstra bir durum oldupunda randevusuz gittiğimizde durum daha kötü 4 saat beklediğim oldu aradan muayene olmak için
aşıları tamamlanmamış bir bebeği bekleme salonunda uzun saatler bekletmek içime sinmediği için üzülerek doktor değiştirmek zorundayız
Şükrü bey çok çok iyi bir doktor ama diğer şartlar uymuyor