sari_papatya sakin olun 10 güne kadar normal o sürede gazını çıkartıyor mu onu takip edin bağırsaklarında birikmesin gazı.
Bizimde 6.günümüz bugün, doktorumuz sabah akşam zeytinyağlı mama verebilirsin dedi harici her gün vermiyorum sürekli bedeninin uyarıp müdahale ile kakasını yapmasına alışmasını istemiyorum 10 günü geçerse o zaman doktora götürün Şuan normal annesi