EsraDeniz Arkadaşlar bebişimiz 12 günlük henüz doktoru yok. Doğum yaptığımız hastanedeki doktorun muayenesi 300 lira. 15. gün kontrolüne gitmemiz lazım. Napsak bilemiyoruz. Var mı önerisi olan???
Hilal37 Nerede oturuyorsunuz . Ben gisbir hastanesinde dogum yaptım cocuk doktorumuzda orada çağatay bey ben memnunum