AhseniinAnnesii  Kizlar doktor enfeksiyon kapmis dedi. Damla ve merhem verdi. Sicak kompres yap dedi. Daha kotu oldu gozum. Sicak kompres daha yapmadim ne iyi gelir
ruveydaensar AhseniinAnnesii damlaya devam edin. Gecmezse alerji olabilir belki yeniden görünün doktora. Ben de gecen yaz sıcaktan alerji olmuştum siiznkinden daha kötü şişmişti gözüm dayak yemiş gibiydim 😅
Oanne Damla neden vermedi acaba doktor daha iyi bilir ama bilemedim Doğal Papatya çayı sürün siz de için ama bence başka doktora gidin biraz ciddi boyuta ulaşmış evde ek yöntemler denenecek gibi değil
AhseniinAnnesii Oanne damla ve merhem verdi zaten, sıcak uygulama yapin arada dedim 5 gun kullancam ilaci gecmezse gidecegim. Sicak kompres icin neyle yapsam acaba diye sordum😊
AhseniinAnnesii ruveydaensar ayy gecer insallah 😬 haftaya yegenimin sunneti var. Zaten zor bela bilet aldim gitmek icin bi de uyuz illeti cikmisti basimiza gecti suan. Hepsi ust uste geldi ya😆