Lugnos01 Kızlar bebeğimi memeye döndürmeye çalışıyorum silikon uçla emzirdim sağdığım sütü de ılıtıp bekletmiştim 130 cc az değil ziyan olsun istemiyorum dolaba tekrar konur mu tekrar ıltılırmı
sari_papatya 3/3/3 olarak geçiyor 3saat oda sıcaklığında 3 gün buzdolabının normal gözünde 3ay da buzlukta bekletebilirsin