Sedaekrem ben de otizm raporu çıkarılınca 18 yaşına kadar raporun kalkmadığını biliyorum ama. Yeğenimde otizm olabilir demiş Bi doktor, hemen rapor çıkaralım, istediğiniz yere de tayininiz çıkar vs demiş. Ama onlar öncesinde rehabilitasyona başladılar zaten. Bir başka doktor da uyaran eksikliği demiş. Erken doğduğu için de gelişim geriliği var. Okul çağına kadar rehabilitasyon ile birlikte eksiği tamamlanır demişler. Ama telefon izletmek konusuna gelince, yerinde ve zamanında olduğu sürece ben çok da zararı olduğunu düşünmüyorum. Ben de eğitimciyim, kendi kızımla biz doğumundan itibaren hep ilgilendik. Ne de olsa anlamaz deyip fizyolojik ihtiyaçlarını giderip bırakmadık. Hep konuştuk, her şeyi anlattık. İster dinlesin ister dinlemesin konuştuk hep. Telefon televizyon falan da verdik ve biz çok faydasını gördük. Çok şey öğrendi. Ama farklılık hissedip doktora götürmenizi gerçekten kutluyorum çünkü aileler maalesef kendi çocuklarına konduramıyor ve çocuğun özel durumu varsa da eğitimine geç kalıyorlar.