nuryillmmz yüksek riskli bebekler için devlet karşılıyor bunu ya hafta düşük olacak ya doğum ağırlığı ama zaten siz kriterlere uygun olsanız yoğun bakımdan çıkarken bilgilendirme yapılırdı mutlaka bize tek tek her şeyi anlattılar hangi doktor nerede hangi test ne zaman yapılacak gibi bir dosyayla beraber taburcu olduk