nilmur0 yok canım merak etme bu ay biraz sıkıntılı zaten çok hızlı gelişiyorlar gün içinde çok yoruluyorlar algılar çok açık oluyor gece de toksa mışıl mışıl uyur gayet normal:) aç olsa mutlaka hareketlenir kalkar hissedersin zaten. Ayrıca büyüdükçe çok uzun süreler açlığa dayanıklı oluyorlar