Evhamkisisi Kızlar merhaba Bebeğim bir dönem yine ısırıyordu sonra unuttu şimdi tekrar ısırmaya başladı üstelik bu kez 4 dişi var ne yapacağım var mı önerisi çaresi olan meme başım kopacak inanın mahvoldum
Asyaveannesi04 Evhamkisisi ben hep gümüş kapak kullandım, yüzüne güldüm annem uf olur ve hiç gülmedim sonra unuttu şimdi 10 tane dişi var 18 aylık hiç ısırmıyor ve yara olmadı
merkursavascisi_06 Evhamkisisi ya aynısını yaşıyorum acıdı annecim ısırma diyorum yine ısırıyo acaba süt mü gelmiyo da ısırıyo diyorum süt de var. Çıldırcam
Niluska Evhamkisisi 5 aylik alttan 2 disi cikti. Mahvoldum bir anda memem delindi. Su an ben de emziremiyorum. Madeocassol krem suruyorum. Yenidogan doneminde meme ucundaki catlaklara iyi gelmisti ama bu sefer resmen bir delik acti nasil toparlayacak bilmiyorum. Isin kotusu sadece sag memeden emiyordu. Sol memeyi birakmisti o yuzden ordan nerdeyse hic sut gelmiyor. Biberona da hic alisik degil. Onu da istemiyor gibi. Az besleniyor gibi geliyor moralim cok bozuk.
Evhamkisisi Asyaveannesi04 ya çok kötü dadandı 8 aylık benimki de ama mahvoldum yani inanın ısıtmaktan ememiyor
Hilal28 Evhamkisisi tam 8 aylıkken aynı şekil ısırıyordu emziremiyordum sağıp veriyordum o zaman bile zonkluyordu meme acıdan. Teramicin krem var onu sürün emzirmediğiniz zamanlar. Kopacaktı benim de artık . 1 ay rahat sürdü bu durum sonra unuttu kendiğinden. Allah yardımcınız olsun
alykncc1 Ya benimki de 8 aylık daha diş çıkarmadı ama acayip sıkıp çekiyor böyle bir şey yaşadınız mı diş çıkmadan önce, dişi çıkıncayı düşünemiyorum 😬
-Sweetdream- alykncc1 kızım 4 aylık aynı şekilde damağının arasına alıp çekiyor bide üstten eliyle beni ittiriyor öyle yaptığı zaman bırakıyorum emzirmeyi böyle acıyorda diş olunca nasıl acır Allah yardımcımız olsun
Nisam14 alykncc1 benim kız da öyle 9 bucuk aylik oldu 1 tane dişi yok ama sürekli mıncıklıyo derim sündü artık
alykncc1 -Sweetdream- amin amin, bende çok tepki vermemeye çalışıyorum diğer türlü oyun sanıp sürekli yapıyorlar diye okumuştum
-Sweetdream- Evhamkisisi Allah yardımcın olsun ilk zamanlar yara olmuştu acısı hala aklımda bide senin dişleri çıkmış daha fena
Evhamkisisi Niluska inanın aynı durumdayım mememde koca bi delik oldu ağrıdan uyuyamaz hale geldim emzirmek kabusum oldu hem emmek istiyor hem ısırıyor karnı da aç ne yapacağım bilmiyorum pompamı da arkadaş doğum yapmıştı ona vermiştim 🥹
-Sweetdream- alykncc1 evet çocuklar güldüğümüz zaman veya onun yaptıklarına sevindiğimiz zaman yaptıkları hareketlerin doğru bişey olduğunu sanıyorlar o yüzden tekrar ediyorlar
Evhamkisisi alykncc1 benimki de öyle kızıyırum atıyorum kucağımdan hemen emzirmeyi sonlandırıyorum ama anlaşıldı biraz aç kalacak ceza ne yapayım koptu meme başım