5 teyzem var 3üyle küstük biride şimdi onların yanında günlerdir onları paylaşıp duruyor beraber büyüdük çok sever değer verirdim benide sevdiğini düşünürdüm bugün doğum günüm görüp kutlamıyor bile olaydan beride ne arıyoe ne soruyor o kadar kırgınımki çıkartsammı sizce her yerden