Anonim01 Benim oğlum 2 ay 7 günlük bazen sallayarak bazen göğsüm de bazen ise yatağa koyuyorum yanına oturup emzigi verip pışpışlıyorum öyle uyuyor,gündüzleri oyun halısına koyuyorum uykusu gelip ağladığın da kundak yapıp tekrar oyun halısına koyuyorum öyle uyuyor tabi 5-10 dk kaybediyorum ama hiç değilse uyuyor ve karnı tok çocuk uykusu geldiğin de istemese de uyuyor.