Evet evet serin yerde yatirin doktorumun en buyuk tavsiyesi yatak odamiz sicak vantilator calisiyor surekli uyaniyordu dalamiyordu cocuk salon klimali gece sadece 2 kere uyandi 9da yatti gece 3 de uyandi sonra 6 da cok normal o saatte acikiyor cunku klimayi yukari kaldiriyorz onun oldugu yere asla vurmuyor guzek bi serinlikboluyor ee ustunude ortun cocuk sicaktan kac kere uyaniyodu