Günaydın uyumayan anneler🥴 burda bir çok posta yanıt bile verilmiyor nedeni nedir bilinmez ama yinede sormak istiyorum belki aranızda yaşayanlar vardır🥴33 günlük bebeğim bir kaç gün öncesine kadar çok güzel emip uyuyordu çok sakin bir bebekti fakat 1. Ay aşısini olduktan sonra yani 3 gündür kıyametler ağlamak mesela uykudan uyanıyor yarım saat ağlıyor zor sakinlestiriyorum veya akşam 5ten sonra başlıyor ama nasıl ağlıyor katıla katıla zor sakinlestiriyorum nedenini cozebilmis değilim uykudan mi agliyor gazdan mi hiç anlamıyorum kakasını da güzel yapıyor kendisi 🥴🥴 mesela bu sabaah 6 da uyandı bucuga kadar ağladı sakinlestirdim uyudu