Eda-ozlem Kızlar 11 aylik kızım gece çok uyanıyor. Mama vermek hiç istemiyordum ama gakiba mecburum sütüm yetmiyor. Gelişimi için gerekli diye düşünüyorum. Önerdiğiniz mama var mı
Zlm Eda-ozlem 11 aylık gelişim problemi yoksa gece beslenmesine ihtiyaç duymaz alışkanlıktan kalkıyodur bence
Zlm Eda-ozlem normal yemek yiyo mu dış cikariyo olabilir mi yeni basladiysa yemiyosa süt tam doyuramayabilir büyük artık çünkü