prensesannesiiiii Kızım 9 aylık bu hastalığı yaşıyoruz şuan her yeri kabardı agzındada var hiç bisey yemiyor emmiyor hep aglıyor cok caresizim acı çekmesine dayanamıyorum aranızda yaşayan varmı nasıl bu süreç ne zaman gecicek 😢
HasanCinar Bilgim yok post üstte kalsın diye yazdım canım çok geçmiş olsun en yakın zamanda atlatır inşallah