Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğime anason anason ve rezene karıştırıp icirdim oğlum önce uyudu bayağı dün daha sonra akşama doğru ağlamaya başladı sancısi var galiba kendinide sıkıyor çok ağlıyor anason ve rezeneden olabilirmi 30 ml içti aglarkende gözünü acamiyor inliyor bilginizi paylaşırmısınız lütfen