Alpis-20 benm doktorumda üstteki yorumlarda yazılanları söyledi ve ek olarak kakasını yapamadığı zaman gazına dikkat et alttan gazımı çıkarıyorsa korkma bizim için önemli olan kakasını yapamadığında gazını çıkarabilmesi, bağırsaklarında birikmesi iyi değil demişti. Sabah akşam zeytinyağlı mama verebilirsin dedi birde
Bugün bizimde 6. Günümüz kabızız. 6 gündür zeytinyağlı vermedim bilerek, kendisi yapsın sürekli zeytinyağ alışmasın diye, ama bugün bi sabah akşam veririm