Grupyildizi Kanatli hemde okadar cok ki kapilarda bornozlarda cekmece icinde camasirlarina kadar gitmis birsuru okadar cokki size anlatamam evin icinde yuzuyorlar.resmen napicam ben kapiyi kapattim altina seccade koydum bize ulasmasin die okadar coklar
mervemik Grupyildizi ilaçlamadan kurtulamazsınız malesef. İlaçlatın kullanmayın odayı bnirkaç gün. Sonra iyi bir temizleyip açarsınız
Gocicim Grupyildizi bi tane tablet gbi ilac var koyuosun butun karincalari topluo sonrada atarsiniz hepsini o tablet gbi seyle beraber
Grupyildizi LadyMarmelatte aaa deniyim o odada ben bugun az once butun karincalari supurgeye cektim hazneyi kapiya biraktim ciksinlar sokaga die odayada geldikleri yere tarcin doktum lavanta doktum sirkelisu siktim yerlere kapattim kapiyi
BuzluLatte Grupyildizi canım ilaç kokusuz iki saat kapatıp sonra havalandirdiktan sonra Allah’ın izniyle sıkıntı olmaz
Kuzununannesiyim Grupyildizi fitzz mi ne bi ilac var1 gun odayi kapatin kenarlara koselere dokun 1 gun cocugunuzu sokmayin ama odaya ertesi gune karinca falan kalmaz . Odayi da supurursunuz ertesi gun. Bizim salonda vardi ben gece bebegi uyutunca kenarlara koselere doktum aksam 10 gibi oglen 12 ye kadar kapattim salonu oglen girdigimde bi tane bile kalmamisti o ilaclari supurdum temizledim oyle soktum salona kizimi
Grupyildizi BuzluLatte gece tarcin nioli yagi falan doktum ciktiklari yere pecete kapattim gecti cnm yok simdi