Arkadaşlar merhaba dün 4.ay aşısı olduk bebeğim normalde gece uyurdu ama iki gecedir uyumuyor uykuya direniyor… düzelir mi sizce bir de bazen okuyorum saat 8 de gece uykusuna geçenler var biz normalde gece 1 demeden uyumuyoruz maalesef nasıl alıştırabilirim gece uykusunu erkene çekmek için neler yapabilirim fikri olanlar yazabilir mi ??