Udu Onumuzdeki ay hem rotanın 2. Dozu olucak hemde 2 farklı menenjit aşısı olucak yani toplamda 3 ve bu beni cok mu agir atlatiriz diye korkutuyo hepsini aynı anda yaptiran oldumi yada 2 menenjiti yaptiran sonrasında nasil gecti gununuz 😵💫
Ecem000 Udu rotayı sağlık ocagında yaptırdım onlr tavsıye etmedı cok agır olur ben yaptırmadım cocuguma dedı kendı doktorumu 8yada 9 gün sonrasına alıp menenjiti yaptırdım ılk gün cok huysuzdu calpol verilıyo 6 saatte bir atesı olmasa bıle ıkı gün yanı bizim öyle gectı
Ozge234 Udu çok ağır olmaz mı bizim doktor menenjit 12.ay da önermişti o zaman da normal aşısı vardı hemşire çok ağır olur diye yapmadı diper aya bırakmıştı ve iyiki de bırakmışız çünkü menenjitten sonra kızım çok huysuzlarda 2-3 gün
Yigitefeninannesi_ Udu menenjit ikisini de aynı anda yaptırdım bende çok endiselenmistim ağır geçirir vs diye çok şükür korktugum gibi olmadı inşallah sizde kolayca atlatirsiniz
Emily37 Udu hem rota hem menenjit aşısının her iki dozunuda aynı anda yaptırdım kızıma.çok şükür ateş falan yaşamadım.bugünde menenjitin 3.dozunu vurdu doktorumuz şimdilik iyi gibi ateş yaparsa calpol ver dedi doktorumuz.
Udu Ecem000 ben normal de de zaten ne asi olursa olsun asiyi yaptirdigim gun ve ertesi gun muhakkak calpol veriyorum , ama simdi dusundurdu 3 asi birden nasil olur diye
nazli-06 Udu rota kolay gectı fakat menenkıt zor gectı neden 3 aşıyı aynı anda yaptırıyorsunuz? Bız 3 ve 5te rotaları yaptırdık 9 da Bexsero yaptırdık. 2-3 gun agrılı ve ateslı gectı. Onumuzdekı ay 10.ayı nımenrıx yaptıracagız. Bırer doz daha 1 yasındn sonra yapılacak