minnak1anne Merhaba herkesee. Bebeğim 18 aylık. Oyun grubu arayışındayım birkaç yer ile görüştüm ama lara tarafında olduğu için uzak kalıyor. Lara dışında bildiğiniz oyun grubu olan bir yer varsa öneri istiyorum 💖
cutecute1 Merhaba. Ben harmoniepsikoloji diye bir yere götüemüştüm çok kötüydü tavsiye etmem. Olur da denk gelirseniz diye söyleyim dedim
cutecute1 Kahve_severanne çok salaş bir yer disiplinsiz (oyun alanının içinde perdeyle bölünmüş bir mutfak var orda çay kaynıyor çocuklar merak edip içeri girmek istiyor. O mutfak gibi yerde oyunlar hazırlanıyor ve size verilen 1 saat sürede bir de oyunları hazırlamasını bekliyorsunuz). Oyunları da çok kötüydü 4 çocuk vardı hiçbiri keyif almadı oynamak istemediler 1 oyun hariç o da koşturmacalı bir oyun diye ilgilerini çekti. Tavsiye etmem ama siz bilirsiniz tabi