3 yaşında oğlum , bir kaç gündür ara ara ateşlendi ilaç verdim geçti .
Bu sabah yorgun uyandı halsiz gibiydi ama öğleye doğru daha da halsizlesti .
ilaç verdim gecti 5 saat sonra yine ateşi 38.5 lerde ilaç verdim geçti ve gece uykusuna geçtik şimdi de aynı yine ateşi ilaç verdim ama yanıyor resmen endişe ediyorum bu kızamık salgınından kaynaklı geçmeyen tekrar eden ateş oluyormuş ya .
Varmı yaşayan nelere dikkat etmeliyim acaba