MayneymisAltintop balsevdigim doktorum koruyuculuğu en yüksek yasmin demişti. 8 saat bile gec içsen etkisini kaybetmiyormuş
seldaselda28 balsevdigim yaz24+4 yan etkisi cok cok aZ adet duzensizligi sebebiyle 10 yil kulLndim bekarlen pcos var hem de biraktiktan 6 ay sonra da hamile kaldim.Hic birakmiyorsun o acidan cok iyo karisijlik olmuyor bitince diger kutudan devam ediyorsun.
ATC balsevdigim yok canım 21 günlük 7 gün ara veriyorsun 1-2 gün sonra regl oluyorsun 7 günün sonunda tekrar başlıyorsun
ATC Oykuu_bebekk ben giriyorum oğlum yaklaşık on aylık dienille kullanıyorum kadın doğum doktorum verdi
ATC Oykuu_bebekk daha 1 aydır kullanıyorum memnunum koruyuculuk sağladı ama ben hem hap kullandım hemde eşim korundu
MayneymisAltintop Oykuu_bebekk biliyorum. Bayan kullanmayı düşündüğü için tavsiye ettim emzirmediğini düşünerek. Çünkü zaten emziren anne için 1 hap dışında alternatif yok maalesef ve koruyuculuğuda pek yüksek değil