Merhaba arkadaşlar bebeğimi 2 yaşına girmesine 1 ay kaldı.Sebepsizce geceleri deli gibi ağlıyor neyin var diyoruz daha beter ağlıyor kucağımıza almak istiyoruz daha da kıyameti koparıyor ne ile ikna edeceğiz bilmiyoruz.Aranizda bu durumu yaşayan varmi var ise ne zaman geçecek ne yapmam gerekir lütfen yardım. Uykuya hasret kaldık eşimle.