Tuceeee Kızım kucağımda idi düştük ve topallıyor.Ultrasonda birşey yok dediler,başka doktor birşey görünüyor dedi .Anlamadım.Sabah çocuk ortopediye götürcem.Acısa acıyo der.2 yaşında.Ama demiyo.Varmı başına gelen😢
Elifbeyzam Tuceeee benim kızımda evde koşarken yere düşüp topallamya başlamıştı şişlik kızarıklık hiç birey yoktu elleyince de aglamiyordu doktora götürdüm ama maalesef agalmaktan hiç birşeye baktirmadi sanırım 4-5 gün kada topalladi ayağının topuğuna basarak yürüyordu yavaş yürüyordu koşması falan sonra düzeldi Allah’a şükür