Kimseye içimi açmayı sevmem ama burası tanımadığım insanlarla dolu ve beni anlıyacagınızı düşünüyorum nisanda 3 yıllık evli olucaz bunalıma girdim galiba herşeyi takıyorum kafama eşimin benden gizli kredi çekmesi elden borç alması sözde kazanamadığı için eve hissettirmemek için yapmış 12 bin çekip bu çiftlik banka yatırdığını söylüyor bir anda 30 bin borcumuzun olduğunu öğrendim yoğun bakım odasında eşim beyin kanaması geçirdi 6 ay önce abisi söyledi bu durumları borç istemiş vs abisininde durumu çok iyi kayınpederin sağolsun verdi 15 bin eldeki borçlarını kapadı kredisi. Duruyor ödeme yapamıyor kazanamıyor herkes bir taraftan çok bunaldım haftasınu söz var mesela hiç gitmek istemiyorum insanların arasına girmek istemiyorum kimse de beni anlamıyor Ailem deseniz kendi ailem hep elime baktılar bu zamana kadar hayırsız bir babam kozlar napbilirim bir psikolojik destek mi alsam?