Kızım 18 aylık.
Bez bölgesi pişik oldugu için doktor tavsiyesi ile sıklıkla altını açık bırakıyoruz. Bu süreçte tuvalet eğitimi için bi acaba mı dedim? Normalde düşünmüyordum erken diye ama çelişkide kaldım.
Henüz tam anlamıyla konuşmuyor belli kelimeleri söylüyor. Normalde hiç huyu değildir bezinden rahatsız oluyor cekiştiriyor. Altı açıkken çiş kaçırdıgında farkediyor ağlıyor kötü bisey yaptıgını düşünüyor.
Bir kere çiş kaçırma öncesi şortunu indirdiğini gördüm
Bir kere çiş yaptıktan sonra yanıma gelip çiş dedi
Çoğunlukla köşelere kaçıyor çiş yaptıgı zaman sonra elimden tutup gösteriyor
Bugün çişini kaçırdıgında eliyle yok etmeye calıstıgını farkettim 😰
2 kere kendini kastıgını gördük klozete tuttuk kakasını yaptı.
Sizce bunlar tuvalet eğitimine hazır oldugunu mu gösteriyor erken olacak diye cok kararsızım psikolojisi bozulsun istemiyorum bir de kardeşi oldu yakın zamanda…