2 ay aşısı olduk 3 tane. Forumda yorumlar da rota aşısı gördüm hemşire hiç böyle bı aşıdan bahsetmedi. 4.ayda aşı var dedi. Bu kadar önemli görulen aşı hakkında neden bişey söylemedi ki acaba. Nasıl bir yol izlememiz lazım bilgisi olan yazabilir mi acaba