Selam bayanlar 3 yaşında kızım oyun prkında zıplarken bi anda bacağım acıyo diye ağladı acile götürdük ve dizin altındaki kenikte kıl gibi kufak bi çatlak var dedi doktor yarm alçıya aldı 10 gün sonra ortopediye muayene olun kontrol edilsin denildi. İnternetten baktığımda 4 haftada kaynıyor felan yazıyor kızım daha küçük tam hareketli çağı sizce okadar uzun sürermi alçıda kalması çok korkuyorum çok üzgünüm 😭😭