NilDua daha yeni başlamışsınız bazen yer bazen yemez hemen TV ye başvurmayin hatta hiç bir şeyde hemen TV aklınızda olmasın bebeğim 9 aylık bazen yiyor bazen yemiyor zaten ana öğün anne sütü veya mama olmalı ek gıda adı üstünde 1 2 kaşık için bebeğinizin sağlığını bozmaktan başka bir şey değil ek gıda dediğimiz şey bebelerin yemeklerle tanışmasıdir 3 4 öğün yemek yemesine gerek yok zamanla alışır