Bugün bizde başladık 29 aylık oğlum aslında cok korkuyordum ters tepkı yapar dıye ama korktugum gıbı olmadı saat başı soruyorum bazen yarım saat hayır anne dıyor bazen var deyıp goturuyorum ama yapmıyor tabıkıde ustumuzu çiş yaptık az kacırıyor sonea bana soyleyıp devamını klozette yapıyor gece bez takmaktan taraftarı degılım daha zor alısıyorlarmıs suan uyuyalı 1 bucuk saat oldu yatmadan götürsemmi yoksa nasıl alısırsa oyle devam eder dıye hıc kaldırmasammı ? Ve kac gune alısma olur tutmayı ogrenır kacırmamayı bırakır acaba deneyımlı anneler yazarsa sevınırım ☺️