Doktor önerisi ile 1-1.5 aydır hep yüz üstü uyuyan bebeğim, artık yarım dönmeye başladığından (3 aylık) ben düz de koysam yan dönüp kolunun üstüne yatıyor. Kolu uyuşur mu? Öyle bıraksam da yatsa bi sakıncası olur mu? Sizin bebeğiniz kaç aylık ve nasıl uyuyor?