@“Asel0309m”#p2654
Asel0309m doğan bebeğin ebeveyinlerinden birisi almanyada süresiz oturum müsadesine sahipse ve en az 8 yıl almanyada ikamet ediyorsa doğan cocuk otomatik alman vatandaşi oluyor.ve cocuk parasi almak için illaki almanyada ikamet etmesi sart değil . Etrafimda birçok insan doğum yapıp geri dönüyor ginede devlet cocuk parasi bağlamış .Türkiye de yaşamalarina rahmen.