burcineliz Parkta kaybettim kızlar kızım 14 aylık yenisi sipariş ettim aynısından sizce alır mı eskisini arar mı eşim de beni yiyip bitiriyor kaybettin emziğe sahip çıkamadın diye
parisbebek90 burcineliz emziklerimiz hep yedekli, 2 ayda Bi değiştiriyorz biz. Bebek çantasında 1 tane var, evde 2 tane ne olur ne olmaz diye
EndlessLove_ burcineliz yiyip bitirmek niye bilmiyorum valla olabilir böyle şeyler ne varsa bunda zaten bi sürü şey yapıyoruz emzik kaybetmişiz çok mu 😒 Sipariş vermişsiniz zaten gelince bir bakın tekrar tutar diye düşünüyorum yoksa bırakmaya da vesile olur belki☺️
Benimdunyamm burcineliz bizim kaçıncı emzik kaybetmemiz eşiniz niye sizi yiyip bitiriyor böyle adamlarda sinir yaa
kolonyalimendil burcineliz yiyip bitirmek ne yaa aboo biz battaniye kaybettik şapka kaybettik biberon kaybettik alışsın eşiniz bunlara 😂 ben eski emziğe alışmasın diye 2 ayda bir yeniliyorum sadece 2 no emziği tutmadı
burcineliz parisbebek90 inanın ayına göre emziğim var evde yedekli ama o emziği istiyor kabul etmiyor diğerlerini
burcineliz EndlessLove_ inşallah tutar bu şekilde bıraktırmayı düşünmüyodum aslında ama eğer tuttmazsa bırakıcaz erken mi bırakmak için 14 aylık kızım
Catlakbiranne Alıyor Oğlum 2 yaşında hala maalesef 0-6 ay emzik kullanıyor Büyüğünü aldık aslaaaaa almadı Artık ilk emziği çok kötü durumdaydı mecburen 0-6 ay aynı emzikten aldım aldı onu da başka sertlikten heralde istemedi ama sonra aldı
burcineliz Catlakbiranne bizim ki de öyle 0-6 aylık kullanıyor inşallah bırakır bu vesile ile dişlerine de zarar artık evdekiler büyük ayına göre ama onları kabul etmiyor işte
EndlessLove_ burcineliz değiil tabi kii hatta ne kadar erken o kadar iyi ağız ve diş yapısı için. Benim kızımda 14 aylıktı kendi istemedi çıkarıp attı sürekli..madem öyle bende bıraktırıyım dedim bıraktık.