Aselkizim Ben yazlıktayım, günün en az 4-5 saati plajda geçiyor. Çeşit çeşit çocuk var bir sürü:) hepsinin huyu suyu farklı ama genel olarak uyumlu sayılırlar.
İçlerinden bir tanesi (4 yaşında) babası ve annesi dışında hiç kimseyle oynamaz, konuşmaz ve oyuncaklarını elletmez.
Anne babası da arkadaşım. Çok ilgili, eğitimliler. Ama biraz fazla ilgililer işte. Doğum itibariyle sürekli faaliyetler, oyunlar, etkinlikler… Oyun arkadaşı olmuşlar. Çocuk da hiç akranlarıyla iletişime geçmek zorunda kalmamış. Şu an çok zorlanıyorlar. Sabahtan akşama kadar ya anne ya baba başında oturup kumla oynuyorlar.
Şimdiki aklımız olsa böyle alıştırmaz, sıkılmasına izin verirdik diyorlar.