**Selamlar **
51 gün önce normal doğum yaptım , keşke sezeryan olsaydım dedirtecek kadar kötü bir doğum hikayem var . Maalesef çatalda 3 saat ıkındım ve sonunda hop makat çatlağı olduğunu öğrendim . Hala sabahlara kadar ağrı içindeyim . Bir sürü krem deniyorum , bitkisel tedaviler ısırgan otları vs . Burda da mutlaka bu durumu yaşayan ve atlatan vardır diye düşünüyorum. Ne zaman ve nasıl tamamen iyileştiniz ? Ya da sonumuz ameliyatsa ben şimdiden olayım 😞