Ummuhan321 Kızlar bebeğim daha 18 günlük saatlerdir büyük tuvaletini yapmıyor normal mi bu? Sürekli de emiyor ama hala yapmadı tuvaletini çok endişeliyim
sehrengiz_8 Ummuhan321 ayy canım anne sütü mü alıyor. O da problem mi takma kafana biz 8. Günde yapıyorduk kakamızı anne sütü ile beslenen bir bebek 10 güne kadar yapmaması normal dedi pediatri hekimimiz mamada ise durumları bilmiyorum
Ummuhan321 sehrengiz_8 evet anne sütü alıyor. Ne zormuş bebek bakmak cidden çok sorun oluyor bazenleri
Seheeeeeeer Ummuhan321 3 aylık olduk hala 3 4 güne bir yapar kakasını. Yenidoğduğunda da yapmıyordu. Anne sütü aldığı için normal dediler
sehrengiz_8 Ummuhan321 için rahat olsun dediğim gibi anne sütü yağlı ise bebekler çişi çok kakayı az yapıyorlar. Ve kilo alımları da iyi oluyor… tabi bende mi öyle gelişti doktorumuz moral vermek için mi dedi bilmiyorum bizim gelişimimiz hep üç ay önden gitti