Emerek uyuyan bir bebeğim vardı şimdi gündüzleri değil ama geceleri 1 saat sonra yada 2 saat sonra uyanıp emmek isteyen bir bebeğim var 6 aylık. Eğitim ile gece sadece bir yada iki kez uyanıyor bebeğim diye paylaşımlar görüyorum desteksiz uyumayı öğrendi diye gerçekten sallayarak emerek uyuyan bebeğiniz şimdi hiç bir destek olmadan yatağında mi uyuyor ben para biriktirdim bu eğitimi alıp eğer olmazsa bu sefer illaki eşim diyecek verdin o kadar parayı bak gene olmadı çocuk bu uyanır vs vs die ya lütfen rica ediyorum cevap verir misiniz