semAlya38 ayyy hiç takılma bende 2500 doğurdum kaynanam milletin şişko bebeklerini laf sokarak anlatıyodu
şimdi biraz toparladı gayet normal kilosu
geçen eşimle görüntülü konuşurken iyice şişko olmuş bu beslemeyin derken duydum
bi yerden bişey söyliycekler illllaaaaa
zaten anne sütü alan çocuktan güzel ne var obez mi olucak anne sütüyle 💆🏻♀️