7 buçuk aylık bebegimde surekli tekrarlayan kulak enfeksiyonu kulak kizarikligi var . Antibiyotik kullanıyoruz geçiyor tekrar oluyor . Çok ağlıyor yine pediatride Antibiyotik verdiler . Yoruldum üzülmekten KBB randevu bulamadım bu durumu yaşayanlar var mı?