Meselahakli Oğlum çiş ve kaka diyebiliyor bazen nadirde olsa kakasını oturagina denk getirip yapıyor sizce temelli başlamalı miyim çünkü bazen hiç oturmak istemiyor strese girmesini istemiyorum ters teper diye
benkosarim Meselahakli şimdi şöyle her çocuğun hazır olma zamanı farklıdır eğer bebeğiniz şu an yatkınlık gösteriyorsa hazır olabilir Bir deneyin eğer olmuyorsa 1 yıl sonra tekrar dönersiniz
Meselahakli benkosarim bazen hazır bazen değil bu kafamı karıştırıyor çişini hiç yapmadı tuvalete sadece kaka yaptı 4 5 kez
Tbockk Beni referans almayin ama ben 2 de denedim cok sıkıntı cektim, sonra ara verdim hazir değildi, 3 yaşında denedim 3 gun içinde öğrendi ve asla altina cis yapmadi
Farketmez Meselahakli Her çocuk farklı ya hazır olup olmadığını sız daha ıyı anlardınız mesela benım kızımda 19 aylık çiş kaka dıyor bezı takmak istemiyor ama gelince degıl yaptıktan sonra soluyor ben suanlık ciş ve kakanın tuvalete yapılcagını soluyorum ben gıderken cıs yapmaya tuvalete gidiyorum falan diye sımdıden destekliyorum 2 yaşında tuvalet egıtımıne başlıcam