Shewolff Kızlar yapmayı çok istiyorum dışarıya çıkarken bir ruj bir rimel tamamlamak adına yaptırıp pişman olan var mı?
Gin Shewolff yaptırılan merkez çok önemli. Rezil de edebilir vezir de🥹 Bir tanıdığım yaptırmış yıllar önce hala çok güzel görünüyor.
Shewolff BuzluKahve ay saçlarımı buzlu kahveye boyamıştım çok güzel olmuştu aklıma geldi 🥹😆😆😆 çok teşekkür ederim yaptırim gitsin o zaman 😆😆
BuzluKahve Shewolff ay öyle bir saç rengi mi var? Hemen bakacağım😂 Ben yetinmeyip bir de kalıcı ruj yaptırdım. İkisinden de memnunum.
Bukoooo Shewolff ben değil ablam yaptirmisti dağlıyor çok kaliteli yerde yaptirmak lazim yoksa göz intihap kapanilir dovme gibi işliyor sonuçta
Shewolff BuzluKahve ay evet harika bir renk 😍😍🤤 ya dudak renklendirme için bana biri kaynanam yaptırdı salçalı makarna yemiş gibi duruyor dedi 🥹🤤 soğudum 😆😆😆
BuzluKahve Shewolff ahahah iyi benzetmeymiş. Ben nude yaptırdım. Kırmızılık ve pembelik yok. Çok çok hafif bir şeftali rengi
Shewolff Gin sanırım rötüş attırmak da gerekiyor benim göz kenarları biraz aşağıya doğru bakışlarımı daha da düşürür mü diye endişe ediyorum 😭
Bukito Ben kalıcı gölgeli eyeliner yaptırdım 1 yıl oldu çok memnunum,3 yıl süreli demişlerdi,kendim için yaptığım en iyi şey 👍 ama çok acıdı şişti falan,agrı eşiğim çok düşüktür belki ondan ama değdi😊dudak renklendirme de yaptırıcam inş
Shewolff Bukito ayy kız demeseydin bunu iyiydi 🥹 1 ay sonra burun ameliyatım var dkdmxjxjd onu düşününce ölüyordum şimdi kafama bu takıldı öxkskd🥹😆😆
Saresi Shewolff ben yaptırdım 1 seneden uzun zamandır kullanıyorum bu sefer babyliner yaptırcam o kadar memnunum
nhlhmz11 Shewolff normalde acımıyormis , birde kısa sürüyormuş . Benim gittiğim kuaför ilk seansı dört saatte yaptı, ikinci seansı da dört saatte yaptı . Hemde dediğim gibi soyuldu . İyi araştırma yapıp gidin gideceğiniz yere. Benim gibi rezil olmayın 😅