Merhabalar 2 aylık kızım var ilk bebeğimde meme reddi olmuştu sağarak vermiştim şimdi ise bu kızım kabul etti emiyor doğduğunda memede 20dk kalıyordu sık sık emiyordu sütümü dolaba bile koyuyordum ama şu son 2 haftadır 4-6 dk emiyor bu yüzden sütüm azaldı ve deli gibi süt arttırma Yolları arıyorum sabahları güzel süt oluyor ama öğleden sonra iki çekip bırakıyor istemiyor az olduğunu da hissediyorum. Şimdi bu çocuk az emdiği için mi sütüm az - Sütüm az olduğu için mi kısa emiyor. Yetemiyormuş gibi hissediyorum emmeyi bırakacak diye korkuyorum yaşayan var mi böyle bir durum