kızlar biz sıcak kuru bir şehirdeyiz odamız gece 30+ oluyor ben de camı üstten açık bırakıyorum ve vantilatör açıyorum en düşük seviyede duvara bakacak şekilde. normalde askılı zıbınla uyutuyorum ama bugün biraz ateşi vardı kızımın bezle uyuttum gündüz şimdi ateşimiz düştü çok şükür askılı zıbın mı giydirsem bezle mi uyutsam bilemedim siz nasıl giydiryorsunuz