Baynimir aynen aynen en başta çok stresliydim napıcağımı bilemiyodum bide sarılık olmuştu dikişlerimi patlattım bebeğime üzüldüm kendimi çol yıprattım ve hep sütüm yok sütüm az dedim ama ikinci bebiş olursa tecrübeliyim artık en başta yapıcağım şey eve en az 15gün misafir kabul etmicem dinlenicem