YusufHuzeyfe ecosummm eskiden 1.sinifta yapilan aşı olduğunu söylemişti ebemiz yanlış hatırlamıyorsam 🤔
Seheyas ecosummm evet var 1 sınıfta olacak aşıyı 4 yaşa çektiler oğlum 4 yaşındayken oldu aşıyı birinci sınıfta olmadı
Dondurmalikahve ecosummm Yani doldurulunca hemen olabilir ama o gün müsait değilseniz sonra yaptırırsınız. 24 Şubatta 4 yaşını doldurdu 1 Mart’ta aşısını oldu iki koldan
enercisizkaldimanne ecosummm Doğum gününün ertesi günü sağlık ocağında yaptırdım Zaten 2 yas aşısını yaptırdığımda 4 yaşında tekrar aşı var demişlerdi