Hanımlar 11 aylık bebeğime gündüz sadece çıtçıtlı badi giydiriyorum evimiz çok sıcak uyurken falan örtmüyorum üstünü gece de sadece şortlu tulumla uyuyor içine badi giydirmiyorum ama sürekli isilik oluyor, her gün yıkıyorum ama son iki üç gündür özellikle bezinin olduğu karın, sırt ve popo bölgesi kıpkırmızı kantaron yağı sürünce baya geçiyor ama bezi takıyorum bir sonraki alt değiştirmeye yine aynı oluyor çok fena çocuk. Bezden olduğunu sanmıyorum çünkü doğduğundan beri aynı markayı kullanıyorum ve hiç böyle bir şey yaşamadım şimdiye kadar, sizler daha önce böyle bir şey yaşadınız mı nasıl müdahale ettiniz deneyimli anneler fikir verin lütfen 🌸