2 senelik evliyim, 9 aylık bi kızım var ⅔ aydır adet görüyorum ama biraz düzensiz bu ara olmam lazımdı olmadım belki doğumdan sonra düzene girmediğindendir. Eşimle aramız iyi değil genel olarak anlaşamayız kızımız olmazsa bitmişti belkide 2. Çocuğu istemiyorum eşimle genelde hep atışırız bazen aşırı mutsuz oluyorum onunla bazen mutlu artık sevdiğimden bile emin değilim sadece kızım için